single

7 Wskazówek dotyczących zdrowego stylu życia


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Jedną z największych przeszkód, na jakie napotykamy, podejmując decyzję o utracie lub utrzymaniu zdrowej wagi, jest uzyskanie i utrzymanie motywacji, a następnie śledzenie naszych postępów.   Korzystając z poniższych wskazówek dotyczących zdrowego stylu życia, można stworzyć odpowiedni plan na sukces.

1: Przestań robić wymówki!

Opóźniasz się lub wymyślasz wymówki, dlaczego nie możesz zacząć swojego planu już dziś?  Wszyscy to robimy. Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to przestać się usprawiedliwiać.

Jest takie stare powiedzenie, że jutro nigdy tu nie dotrze...  Rozważając opóźnienie, możesz sobie powiedzieć: "Oh, zrobię to jutro od tego czasu." 

Czasami robisz wymówki, bo zawiodłeś w przeszłości.  Czasami zmiana jest tylko przerażającą propozycją.

2: Bądź logiczny, nie emocjonalny!

Spójrz w lustro lub krok na skali.  Masz nadwagę?  Czy jesteś zadowolony z tego, jak wyglądasz?  Jeśli odpowiedź brzmi nie, jesteś gotów przejść do następnego kroku.

3: Zdaj sobie sprawę, że nadszedł czas na zmianę! 

Więc zdecydowałeś, że masz nadwagę.  To ma długotrwały wpływ na twoje zdrowie.  Wiesz, że musisz coś zmienić, ale nie jesteś jeszcze na to gotowy.  Aby wyjść poza te uczucia i obawy, powinieneś wyobrazić sobie siebie kilka miesięcy w przyszłości: szczuplejszy, szczęśliwszy i cieszący się korzyściami z bycia zdrowszym. 

Na tym etapie warto zacząć myśleć o tym, jak wprowadzać zmiany i jak być najbardziej efektywnym.  Mogą to być badania nad dietą i ćwiczeniami online lub w książkach, a nawet rozmowa z instruktorem fitness lub dietetykiem.

4: Przygotuj się!

Podjąłeś już decyzję, czas na poważną powagę!  Masz już dość zwlekania i jesteś gotowy, by zacząć żyć zdrowiej.  Będziesz musiał znaleźć dietę, która działa i zbadać plan ćwiczeń.  Być może zechcesz zainwestować w urządzenie lub usługę, które utrzyma cię na właściwym torze.

5: Ruszajmy!

Tutaj robi się naprawdę ciężko.  Łatwo jest przezwyciężyć wymówki.  Łatwo jest zdać sobie sprawę, że zmiana jest konieczna.  Łatwo jest nawet wrzucić setki dolarów do planu.

Czas zacząć lepiej jeść. 

Spróbuj zaopatrzyć swoją kuchnię w zdrową żywność, ale upewnij się, że jest to również żywność, która zaspokoi Twoje pragnienia.  Możesz schudnąć, jedząc ciastka ryżowe przez cały dzień, ale naprawdę - jak dobrze się bawisz?

Ciesząc się swoją dietą, masz szansę odnieść sukces, aby uczynić ją bardziej trwałą. 

Czas wyjść z domu i zwiększyć tętno. 

Podobnie jak w przypadku Twojej diety, Twoje ćwiczenia fizyczne muszą być czymś, co lubisz robić, szczególnie we wczesnej fazie Twojego nowo odkrytego zdrowego stylu życia.  Jeśli robisz coś, co Ci się nie podoba, ryzykujesz, że wpadniesz w złe nawyki lub całkowicie z nich zrezygnujesz.

Bądź pozytywny i minimalizuj stres.

Jeśli oglądasz wagę codziennie przez tydzień i zauważysz, że pozostała taka sama, a nawet wzrosła, nie poddawaj się negatywnej ocenie.  Czasami takie rzeczy się zdarzają, a ty jesteś w tym na dłuższą metę, prawda?  Pogadaj sobie.

Wiesz, że robiłeś właściwe rzeczy.  Nadchodzi utrata wagi.  To nie jest "zdrowa moda".  To jest zdrowy styl życia.

6: Zachowajcie spokój i zdrowie!

Po kilku miesiącach podtrzymywania zdrowego stylu życia, konsekwentnie podejmujesz decyzje dotyczące zdrowego stylu życia, a to już nie jest kwestia diety, a raczej transformacji.  Możesz się potknąć.  Możesz nawet kilka razy zboczyć z kursu.  W porządku.  Zbudowałeś system wsparcia. 

Nauka radzenia sobie ze stresem jest najważniejszą częścią utrzymania tych zmian.  Niejednokrotnie stres zmusza nas do obżerania się jedzeniem.  Być może łatwiej jest pozostać w łóżku przez dodatkową godzinę, niż iść na zaplanowany bieg.  To są rzeczy, przez które trzeba walczyć.

Krok 7: Zrobiłeś to!

Idziesz już od dłuższego czasu.  Złe nawyki zniknęły.  Zostajesz na torze i walczysz przez te złe dni.  Zdajesz sobie sprawę, że nie potrzebujesz już systemu wsparcia - stałeś się twoim systemem wsparcia!

Osiągnąłeś zdrową wagę.  Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami dotyczącymi zdrowego stylu życia, aby utrzymać się na właściwej drodze do zachowania zdrowego stylu życia.

Twoją nagrodą będzie większa pewność siebie i długie, zdrowe życie!


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę