single

Jak poprawić swoją energię i witalność


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Energia jest ważna, ponieważ pozwala naszym ciałom i umysłom na wykonywanie szeregu czynności w ciągu dnia i w naszym życiu. Energia ta pochodzi z pożywienia, które spożywamy i sposobu, w jaki nasze ciała je przetwarzają. W związku z tym kluczowe staje się spożywanie tych rodzajów żywności, które pomagają w zwiększeniu energii i promowaniu witalności. Poniższa lista pomoże naładować baterie ciała i pomoże Ci odzyskać i ożywić się, kiedy czujesz się zmęczony i powolny:

  • Ashwagandha - znany również jako indyjski żeń-szeń, uważany za najważniejsze zioło w medycynie ajurwedyjskiej; jest stosowany w różnych stanach chorobowych i jest szczególnie znany jako środek pobudzający energię i witalność.
  • Orzechy włoskie i migdały - orzechy te stanowią szybki sposób na zwiększenie poziomu energii; witaminy B i E oraz magnez pomagają zmniejszyć stres i zmęczenie, utrzymując jednocześnie stabilny poziom cukru we krwi.
  • Kardamon - ta indyjska przyprawa jest znana ze swojej zdolności do zwiększania energii i rozszerzania małych naczyń krwionośnych; dodawać je do herbaty lub do aromatu ryżu i curry.
  • Kapusta kiszona (lub inne sfermentowane produkty spożywcze) - jako probiotyk wymaga mniej wysiłku do strawienia, co oznacza więcej energii w organizmie.
  • Woda cytrynowa - picie wody cytrynowej sprawia, że jest to jeden z najprostszych i najszybszych sposobów, aby poczuć się orzeźwionym i energetycznym, jednocześnie promując inne korzyści zdrowotne.
  • Brązowy ryż - dzięki zawartości manganu, który pomaga przekształcić białko i węglowodany w energię, może pomóc w produkcji energii przez cały dzień.
  • Miód - bogaty w składniki odżywcze, witaminy i minerały oraz o niskim indeksie glikemicznym, miód może pracować w sposób wolno uwalniający się podczas ćwiczeń, dostarczając energii na długi okres czasu.
  • Banany - ze względu na wysoką zawartość błonnika są powszechnym pokarmem energetycznym. Banany zawierają również cukry (glukozę, fruktozę i sacharozę), które pomagają przekształcić je w energię.
  • Szpinak - jest wypełniony żelazem, które jest kluczowym składnikiem do produkcji energii w organizmie.
  • Ciemna czekolada - zawiera naturalny środek pobudzający, teobrominę, która pomaga wzmocnić energię i nastrój.

Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę